Wednesday, May 05, 2010

芝士釀焗矮瓜

從未試過弄如此grand、又如此好味的菜式,真的值得記下來。

材料:
矮瓜 x 1 (Lidl 特價,0.69 E)
蕃茄 x 2 (Tesco 冇特價,呢幾個月成日都冇特價,0.46 E)
蒜頭 x 2 「楷」(同屋送的不用錢)
Parsley 數棵(Tesco 香草永冇特價,0.4 E)
洋蔥半個(Aran Island剩下物資,估值:0.25 E)
Mozzarella 芝士一包(Lidl 價,0.59 E)
油、鹽、糖少量,牛油少許
其他調味料少許

做法:
1. 預熱焗爐至 200度 Gas Mark 6(我從來都唔理的)
2. 矮瓜開半,用刀刮痕,灑上鹽,內側向下放入焗爐30分鐘
3. 洋蔥、蒜頭、蕃茄及Parsley切粒,洋蔥及蒜頭下油鑊炒香
4. 連同蕃茄及Parsley放入大碗攪勻,喜歡的話隨時加鹽糖調味
5. 從焗爐拿出矮瓜,用廚房紙略吸水份
6. 矮瓜內側向下放入平底鑊,慢火煎約10分鐘,期間有需要可加油
7. 拿出矮瓜,刮出瓜肉與之前準備好的內餡拌勻,加入各式調味料至好好味(我加了鹽、糖、Basil及Piri piri....我知,Piri piri 用來整雞的嘛,但真的很鍾意嘛 =P)
8. 把矮瓜放入抹了油的焗爐碟/錫紙兜,釀入內餡,表面舖上切成薄片的Mozzarella芝士,灑上麵包糠(我沒有)及牛油
9. 再放入焗爐焗15分鐘即成(其實d Mozzarella 溶晒同埋表面有少少金黃就得,放太久芝士燶了就不好食,所以要「睇火」)

勁勁勁好味,賣相也不錯,嘩哈哈,好開心。
雖然物資全在0與1歐羅之間,不過原來加起來也不便宜,要2.39歐羅,即約25港元,不過,真的好好好好味啊~~~~~ 尤其喜歡 Mozzarella,又平又好味,應該就是台灣「烘培」很喜歡用的那種芝士。
Posted by Picasa

6 comments:

Hei said...

好正咁喎~
仲有,生日快樂呀! :p

rose said...

真係好正,又易整,望落去又浮誇。我本身勁鍾意食矮瓜。
多謝你地呀。

Ron said...

璐莎,生日快樂啊!繼續任性下去!

rose said...

dear angry... thanks!! i do hope so!!

tracy law said...

生日快樂啊!!! Your cheesy egglant is making me hungry!!!!!! wakakaka!!

rose said...

thanks!! 有機會見到你地而又有焗爐整俾你地食。以報出前一丁之恩!(嘩,而家寫返好似咸豐年前的事咁...)