Friday, December 21, 2007

la 星



今日一打開報紙,即時「O嘴」,這輩子從未試過這樣想爆粗!
作為一個舊灣仔居民,絕對沒有可能接受這樣子的「所謂保留」,看著圖片,不斷在公司大嗌「痴線」,引起路過的同事側目。
你想像得到...這裡曾是「灣仔街市」....嗎?那 46 層豪宅尚翹峰第 2 期,和腫瘤有什麼分別?

2 comments:

Anonymous said...

我今晚搭車經過灣仔街市(平時好少經過),都真係諗︰「仲可以見到几耐呢?」

呢個社會乜都話要進步,舊GEI唔去新GEI點0黎,要文明要繁盛。OK,一見有人嘈,就0黎個保育。你地要KEEP MA,咪保留Bauhaus的外殼和外牆,但要加幢代表現代的46層住宅。

嘩,乜遊戲規則AR - 討價還價?又玩「政治正確」呀?但呢舊0野真係好Q核究,拍得住中環碼頭的新鐘樓。

有時真係唔知呢個社會究竟想點樣運作?但其實一切已經normalize晒,normal到根本只係一件事?

我真係睇唔順眼。

我無灣仔前居民的那份感情,但灣仔重建計劃一直令我憤怒 --> 當然,如果計感情因素,我最嬲係銅鑼灣平民住宅區變成平民住宅名店crossover區。

我真係想起「天水‧圍城」其中一句︰「文明繁盛有什麼好?」

遲d我唔摺埋再同你傾啦...

Anonymous said...

我都覺得好係那星!!
好狗地扮保育咪又係借屍還豪宅!!
冇眼睇。
政府規劃係唔係將貴地段"冇價值"既樓剷平晒變晒做豪庭就叫重建活化社區?
呢d那星建築全宇宙淨係香港有。